Stage Down Under - Reisverslagen van Koen Mans - WaarBenJij.nu Stage Down Under - Reisverslagen van Koen Mans - WaarBenJij.nu
Stage Down Under

Ik ga 20 weken stage lopen bij DSV in Sydney, Australië. DSV is een logistiek bedrijf met een groot warehouse. In mijn stageperiode ga ik proberen het warehouse van DSV te optimaliseren. Na deze 20 weken ga ik nog 6 weken door Australië reizen. Voor deze 6 weken heb ik nog niets vast gezet en zal ik op het moment zelf pas bepalen waar ik heen ga.

De terugkomst datum staat ook nog niet vast maar zal eind Januari van 2016 zijn omdat in februari mijn school weer begint.

Ik hoop dat ik jullie met deze blog een beetje op de hoogte kan houden van wat ik allemaal mee maak.

Veel lees plezier

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2015

Settled down at Randwick

24 Juli 2015

Just arrived at Sydney
Koen

Welkom, Ik ben Koen Mans, 19 jaar en woon in Tungelroy. Ik begin aan het 3e studiejaar van Technische Bedrijfskunde op Avans hogeschool in Tilburg. Hierbij ga ik 20 weken stage lopen bij DSV, een transportbedrijf in Sydney, Australië. Mijn stageopdracht bestaat uit het optimaliseren van het magazijn van DSV. Hierbij ga ik het scannen van producten invoeren en ik ga de productiviteit van het magazijn verhogen, zodat er meer pakketjes per dag verwerkt kunnen worden.Na deze stage ga ik nog 6 weken rondreizen door Australië. Met wie, hoe en waarheen is nog allemaal niet bekend. Dit zoek ik de komende 20 weken uit. Ik heb er in ieder geval super veel zin in!! groetjes van Down Under Koen Mans

Actief sinds 15 Juli 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2043

Voorgaande reizen:

21 Juli 2015 - 28 Januari 2016

Stage Down Under

Landen bezocht: