Just arrived at Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Koen Mans - WaarBenJij.nu Just arrived at Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Koen Mans - WaarBenJij.nu

Just arrived at Sydney

Door: Koen Mans

Blijf op de hoogte en volg Koen

24 Juli 2015 | Australië, Sydney

G'day, beste dames en heren, vriendjes, vriendinnetjes en famillie.

Ik ben dinsdag 21 Juli `15 weg gegaan vanuit het mooie vertrouwde Tungelroy, op naar het wilde spannende mooie Sydney. Hierbij stond me een reis van 29,5 uur te wachten. Van deze tijd waren er meer dan 20 vlieguren aanwezig. Toch viel me de reis niet tegen (de tijd vloog voorbij). De planning was om de eerste nacht door te brengen in een hostel dichtbij het centrale station en daarna een kamer te zoeken in een studentenhuis. Dit liep echter iets anders.

Ik zit vandaag voor de derde nacht in hetzelfde hostel op een kamer met 6 stapelbedden. Hier komen iedere dag weer andere gekken mensen te zitten. Ook ben ik op zoek gegaan naar een kamer en... heb er een gevonden!! Morgenvroeg verhuis ik naar mijn eigen stekkie in een huis dat lekker dichtbij het strand ligt en waarvoor ik een kleine drie kwartier moet reizen voor op mijn stageadres te komen. In dit huis zitten 12 andere studenten die allemaal op de universiteit studeren.

Omdat ik hier natuurlijk nog niemand ken, ben ik de eerste dagen een beetje lonely geweest. ik ging zelfs alleen uiteten... Toch heb ik een paar vrienden gemaakt en ben ik deze avond met iemand geweest uiteten (in de McDonalds :). Samen zijn we daarna nog naar het Operahouse en Darling Harbour geweest (zie foto's).

Ook ben ik vandaag langs het stagebedrijf geweest. DSV is een logistiek transportbedrijf met een groot warehouse dat ik moet gaan optimaliseren. Daarbij heb ik de opdracht gekregen om het scannen van producten in te voeren en om de productiviteit te verhogen. Dit bedrijf is kleiner dan verwacht, maar de mensen en de werksfeer is erg goed en ik heb er super veel zin in! Maandag mag ik beginnen.

Dit was het dan voor eventjes, volgende keer meer...

Groetjes uit het mooie Sydney,

Koen Mans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Koen

Welkom, Ik ben Koen Mans, 19 jaar en woon in Tungelroy. Ik begin aan het 3e studiejaar van Technische Bedrijfskunde op Avans hogeschool in Tilburg. Hierbij ga ik 20 weken stage lopen bij DSV, een transportbedrijf in Sydney, Australië. Mijn stageopdracht bestaat uit het optimaliseren van het magazijn van DSV. Hierbij ga ik het scannen van producten invoeren en ik ga de productiviteit van het magazijn verhogen, zodat er meer pakketjes per dag verwerkt kunnen worden.Na deze stage ga ik nog 6 weken rondreizen door Australië. Met wie, hoe en waarheen is nog allemaal niet bekend. Dit zoek ik de komende 20 weken uit. Ik heb er in ieder geval super veel zin in!! groetjes van Down Under Koen Mans

Actief sinds 15 Juli 2015
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 2028

Voorgaande reizen:

21 Juli 2015 - 28 Januari 2016

Stage Down Under

Landen bezocht: